Blogger Tips and TricksLatest Tips For BloggersBlogger Tricks

Isnin, 7 April 2014

Menyendiri itu lebih baik?

Assalamualaikum warga belog sekalian~
Hari ni Arya tak tahu la nak post apa. Arya cuma nak tanya betul ke lelaki dan perempuan tak boleh berkawan? Betul ke orang cakap kalau berkawan berbeza jantina, salah seorang akan jatuh cinta? Arya ada seorang kawan lelaki. Arya tak suka dia. Arya anggap dia sebagai kawan jer. He is one of my bestie laa~ dia okay orangnya. Masalahnya sekarang, bila Arya rapat dengan dia mesti ada yang cemburu dalam diam. Bila rapat, ada la mata yang memerhati. Almaklum la dia ni banyak peminat. Disebabkan satu permintaan, Arya dan dia seumpama telah mengikat sebuah janji. Disebabkan permintaan tu, Arya dan dia rapat sangat. Entah kenapa, hari ni Arya rasa letih sangat. Arya rasa arya nak mengalah. Arya rasa arya dah taknak penuhi permintaan tu. Terasa di sekeliling ni penuh dengan senyuman palsu dan sinisan. Sekarang~ arya rasa arya nak pergi jauh daripada hidup dia dan semua orang. Arya nak cuba mulakan hidup baharu. Tanpa dia dan tanpa sebarang janji atau permintaan. Adakah menyendiri itu lebih baik? :)



*Terima kasih kerana sudi menjadi sahabat saya selama ni encik ngek. Kepada saudari Ariza, terima kasih sebab awak telah menyedarkan saya tentang "cinta 3 segi". :)

#Sebelum Arya menamatkan coretan ringkas arya ni, Arya harap kita semua bersama-sama mendoakan keselamatan saudara kita di Syria, Mesir dan Palestin. :D


Tiada ulasan:

Catat Ulasan